Dikkat: Zırlama sekmemiz açılmıştır, lütfen bir göz atın.


11 Eylül 2013 Çarşamba

7. Dönem Seçtiğim Dersler

Kekolar ne haber?

Görüşmeyeli epey uzun bir zaman geçti ve gene buradayız işte.

Mezuniyete kadar clicklemeye devam sonra elveda, blog alt sınıflara miras olarak kalsın.

Bu dönem için oldukça rasyonel bir ders seçimi yaptığımı düşünüyorum, ders programım ise çok şık. Ders seçerken göz önüne aldığım temel kriter seçtiklerimin hiç zorlamayacak olmalarıydı. Okuldaki derslerin mahiyetinin bir önemi yok benim için. İçerik ve ismi salla, bir an önce mezun olmaya bak. Kasmayacak, yoklama almayacak, sınavı kolay olacak can yakmayan derslere taliptim.

Cümle alem bilir ki Çince denen ders, tam istediğim kriterlerdeydi lakin bunu alması sadece şans meselesiydi. Kim denk geldiyse o alabildi. Kontenjanın bu kadar az olmasına da bir anlam veremiyorum. Al bir elli kişi ne olacakmış? Neyse, buna sağlık olsun diyelim.

Aldığım dersler aşağıda;


Başaran Hocanın seçmeli dersini aldım. Sistemini çözdük onun arkadaşlar, yapmayın, dersleri ve sınavları kolay zaten, bu dönemki derslerinin de production management gibi olacağını düşünüyorum. Günde 6 dersi olmuş oluyor böylelikle, hiç problem değil, girer çıkarız.

Girişimcilik dersini aldığımdan ötürü iki iş günü tatilim var. Onu alma sebebim de programda olabildiğince tatil oluşturmak. Okulun ilk dönemlerine geri dönmüş gibiyim. Ders hakkında ise hiçbir bilgim yok.

Case Studies'i niye aldım? Çünkü dünyanın en kolay dersi olacaktır. Bugüne kadar derste işleyip de sınavda yapamadığımız hangi case oldu ki. Muhasebe kolay bir ders başlı başına, bu ders de bizi zora sokmayacaktır. Duyduğuma göre Nazlı hoca yoklamaya önem veriyormuş o kadar, derste ne işlerse sınavda da onu soruyormuş.

Zorunlu derslerde de Türel gene sıkıntı çıkarmaz, stratejik yönetim neyin nesiymiş hep beraber göreceğiz.

Ya işte böyle gençler ders seçme hikayem, aynı dersleri aldıysak sizlerle ne mutlu bana ki kontenjanlara baktığımda galiba aynı dersleri seçtik hep beraber, aklın yolu bir.

Görüşmek üzere.

Paçozlar sizi...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazma kuralları ve ön şartların kabulü sözleşmesi:

* İfade etmek istediğinizi açık ve net bir biçimde yazın. (Bence bunu yapabilirsiniz.)
* Sorduğunuz tüm sorulara cevap alma garantiniz yoktur.(Genelde yanıtlarım ama.)
* Yorumlar benim denetimimden geçtikten sonra yayınlanır. (Bunu bil.)
* Tüm bu maddeleri okuduysan, hepsini kabul etmiş sayılırsın. (veya kapı orda.)
* Çalınan eşyalarınızdan müessesemiz sorumlu değildir.
* Önce kadınlar ve çocuklar...

Buyrun klavye sizin...