Dikkat: Zırlama sekmemiz açılmıştır, lütfen bir göz atın.


4 Kasım 2012 Pazar

Organizational Behavior - Tek Link Şifresiz Tüm Slaytları

Selam zombiler.

Organizational Behavior dersi slaytlarının kripteks şifrelerinden sıkılmışlar olanlar için yeni bir amme hizmeti ile karşınızdayım.

Siteye girerken kullandığınız o 2 şifreden kurtulmak için tüm slaytları bilgisayarınıza indirebilirsiniz fakat bu sefer de pdf'leri açmak için her defasında gene parola isteyecek. Gereksiz sıkıntılı bir durum söz konusu.

Sizin zaten üzerinizdeki o üşengeçlikle slaytları indirdiğinizi veya indireceğinizi de düşünmüyorum. Her defasında amele gibi siteden girip okumayı çalışırdınız herhalde.

Neyse...

Sözün kısası: 

Şifresiz halde hocanın sitesindeki tüm pdf'ler aşağıdaki rar dosyasında.

Dosyaları açmak için sadece rar şifresini girmeniz yeterli, dosyaları extract yaptıktan sonra hepsi sizin. Tepe tepe kullanın.

Rar şifremiz: mynameisyusuf

İŞTE O SLAYTLAR:



5 yorum:

  1. selam,leadershipe kadar mı sorumluyuz ?
    teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleyküm.

      Hayır.

      Vizeye kadar ne işlediyse hepsinden sorumlu olduğumuzu derslerinde birkaç defa dile getirmiştir hoca.

      Rica ederim.

      Sil
  2. finalde leadershipden itibaren sorumluyuz.

    ben fakülte lobisinde koltuklarda outurup beklerken artistlik yaptığın eleman :D

    YanıtlaSil
  3. moruk çoğu kişi büte kaldı
    .baştan söyleyeyim.duyumlara göre bütte finalde sormadığımız şeyler olabilir demiş ama ben artık hiçbir şekilde asisst.prof.guven orduna güvenmiyorum :D
    büte kalabiliriz ama ben bütte de olsa geçeceğimi düşünüyorum.Bütünleme ile ilgili kafanda bir şey varsa yaz usta bu arada.

    YanıtlaSil
  4. Slayt paylaşımını yenilemeniz mümkün mü acaba?

    YanıtlaSil

Yorum yazma kuralları ve ön şartların kabulü sözleşmesi:

* İfade etmek istediğinizi açık ve net bir biçimde yazın. (Bence bunu yapabilirsiniz.)
* Sorduğunuz tüm sorulara cevap alma garantiniz yoktur.(Genelde yanıtlarım ama.)
* Yorumlar benim denetimimden geçtikten sonra yayınlanır. (Bunu bil.)
* Tüm bu maddeleri okuduysan, hepsini kabul etmiş sayılırsın. (veya kapı orda.)
* Çalınan eşyalarınızdan müessesemiz sorumlu değildir.
* Önce kadınlar ve çocuklar...

Buyrun klavye sizin...