Dikkat: Zırlama sekmemiz açılmıştır, lütfen bir göz atın.


1 Mayıs 2012 Salı

Accounting - The Case of Rose Company (b)

Deadline'ı yarın olan ödev anlayacağınız.

Tabloyu falan her şeyi Microsoft Word'de hazırladım gençler, adjustmentların tüm journal entrylerini de full detaylı  içersine ekledim. Alın BURDAN indirin, bire bir kopyalayın A4 kağıtlarınıza.




Ben sana ne diyorum ben yıllardır, önceki yazılarımı okumuşsundur, bu yazıyı okuyorsan eğer.

Adamsendeci olma, asalak olma,  bak Tarkan ne diyor: Başkası olma kendi ol.

Kendi işini kendin yap.


Başkasının ipiyle kuyuya inme.


Düşeceksen kendi kararlarını kendin vererek düş.


Kendi kayığını kendin çek.


Benim zorum ne ki sizin yerinize ödevi yapıp sizlere sunayım. Zaten değerimiz bilinmiyor. Hiçbir çıkarım da yok şu blogtan. Sadece biraz faydalı olmak maksadım.

Asistan o 50-60 kişinin verdiği ödevleri tek tek inceliyorsa bu blogu hacklesinler, aleyhime de türlü türlü yazı yayınlasınlar. Bu zırt pırt, laf olsun diye verilen ödevlerin hiçbir kıymeti yok.

İşimiz öğrencilik, yapıyoruz işte. Ben de yaptım, şimdi bitirdim. Buraya birkaç bilgi paylaşabilirim.

Consolidated Financial Statement altında Total Assets: 17240 çıkıyor.
Goodwill 330 çıkıyor.
Minority Interest: 200.

Derste aynı tabloyu iki kere çizmeyeyim dedim, çözdüğümüz birbirinden küçük farklar olan iki case'i aynı tabloda göstermeye çalıştım,yok olmamış, karman çorman ve noksanlıklarla dolu bir şey çıktı defterde. Anlamakta zorlandım.

Slaytlar iyi oldu bundan dolayı, oradan çalıştım ödevi yaparken. Hocanın yeni mavi arka planlı sunumlarını buldum, aşağıdan indirebilirsiniz. (Korkmayın bu sefer.)


Ödevle ilgili sorunuz olursa çekinmeyiniz, bilirsiniz soruları elimizden geldiğince cevaplamaya çalışırız.

Haydi bakalım...




5 yorum:

  1. total asset kısmı tamam da total liab+oe kısmını 17160 buluyorum ben:/ long term debt.de %80ini alıp 40 credit olarak geçmiyomuyz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin doğru xyz. 40'ı creditliyoruz toplam Long-Term Debt 2240 çıkıyor. Senin hatan başka yerde olmalı...

      Sil
  2. tamam buldum hatamı saol ya deli oldum :D

    YanıtlaSil
  3. goodwill nasıl 330 ya :S

    YanıtlaSil

Yorum yazma kuralları ve ön şartların kabulü sözleşmesi:

* İfade etmek istediğinizi açık ve net bir biçimde yazın. (Bence bunu yapabilirsiniz.)
* Sorduğunuz tüm sorulara cevap alma garantiniz yoktur.(Genelde yanıtlarım ama.)
* Yorumlar benim denetimimden geçtikten sonra yayınlanır. (Bunu bil.)
* Tüm bu maddeleri okuduysan, hepsini kabul etmiş sayılırsın. (veya kapı orda.)
* Çalınan eşyalarınızdan müessesemiz sorumlu değildir.
* Önce kadınlar ve çocuklar...

Buyrun klavye sizin...